Wednesday, May 9, 2007

New York igen

Efter ytterligare 4 veckor i Asien, Shanghai och Japan ar jag antligen tillbaka i New York. Platsen jag flyttat till men aldrig ser. Konstigt nagonstans men kanske inte.

Hursomhelst sa ar varen i full blom har - helt perfekt, lagom varmt pa natter och kvallar.

Framtiden ar latt osaker huruvida jag ska tillbaka till Kina eller inte. Ar ratt trott pa det sjalv, aven om jag saknar Ted och Helena (och snart min brorson - Jepp jag har bestamt det ;-) ).

Snart ar det dags att borja pendla till Montauk pa helgerna. Har hyrt hus nu under sommaren tillsammans med nagra andra. Montauk ar 3 hr utanfor NYC pa long island och ar helt underbart. Var dar jag tillbringade Thanksgiving. Ska bli skont att fa chansen att fly stan varannan helg under sommaren.

Narmaste tiden framover ar det dock NYC som galler och hemresa till Peder och Saras brollop i Torekov den 24:e Maj. Tva veckor senare till Stockholm for Gustav och Beckis brollop.

Vi ses!

No comments: